Fastelavn i Romalt aktivitets kl. 14-17, døre åbnes kl. 13:00

2. marts 2025

Kl.

14:00

Romalt Kultur- og Forsamlingshus inviterer til Fastelavnsfest for børn og forældre/bedsteforældre m.fl. søndag den 2. marts 2025 kl. 14:00

Det koster 35 kr. pr. barn at deltage. Dørene åbnes kl. 13.00 så alle kan komme ind til tiden. 
Betaling via Mobilpay eller kontant. 

Tak til REMA 1000, som giver slikposer til alle deltagerne. Tak til køreskolen "Blivkøreklar.dk som har fyldt spændende ting i tønderne og som også har sponsoreret gavekort til alle vinderne!

Vi glæder os, til at se alle jeres flotte og festlige udklædnin­ger. Der vil blive uddelt gavekort til de 2 af jer med den bedste og mest fantasifulde udklædning.

Læs mere under facebook: https://www.facebook.com/8960kulturforshusROMALT                                                                                                       

Vi har det hele klar til fastelavnsfest inden I kommer.  

Til fastelavn i 2025 vil der være flere tønder til de mindste.

Til de mindste børn i alderen ca. 2 år og til og med 5 år har vi 3 paptønder og 1 trætønder og til de “lidt større børn” i alde­ren ca. 5 år og til og med 13 år har vi sørget for 5 “rigtige” trætønder.

Vi skal naturligvis have fundet en kattedronning og en kattekonge ved hver tønde Hver får et gavekort. Skal det være dig?

Det koster kun 35 kr. pr. barn at deltage og alle får en ½ L sodavand og en STOR pose med blandet slik.

Rema1000, Romalt har sponsoreret slikposer,

Køreskolen "blivkøreklar.dk" Køreskolen i Randers Syd, Romalt Bouleard 5 har sponsoreret karameller til alle tønderne og gavekort til de 2 vindere ved hver tønde samt gavekortene til de bedste 2 udklædte.

Til de voksne har vi sørget for, at der er hyggelige rammer i Aktivitetshallen, hvor I kan sidde og nyde en kop kaffe/the og en dejlig fastelavnsbolle for KUN 40 kr. Samtidig kan I følge med i tøndeslagningen. Fastelavnsbollerne kan også købes til børnene samt øl/vand/slik m.m..

Køb af billetter

Man dukker bare op, og betaler for deltagelse v/indgangen

Kontaktperson